CZ | EN | PL

+420 605 131 101  |  +420 733 188 933

Co je EGR ventil?


EGR ventil je součástka automobilu, jejíž hlavním úkolem je snižování emisí výfukových plynů motorů. Principem EGR ventilu je vedení části výfukových plynů zpět do motoru.
Číst více..


Další témata ...

Patriot EU - zabezpečení vozidel


Nová dimenze zabezpečení vozidel. Unikátní zabezpečení vašeho vozu GSM/GPS komunikační modul s celoevropským pokrytím.
Číst více..


Další novinky a nabídky ...

Referenční vozy

 

Audi A4 B8,8K2 ( 11/07 - ) 2,0 TFSI 132kW

·         Před úpravou: Výkon 132 kW, kroutící moment 320 Nm

·         Po úpravě: Výkon 158 kW, kroutící moment 384 Nm

·         Rozdíl: 26kW, 64Nm

Audi A8 D3,4E ( 10/02 – 07/10 ) 4,0 TDI 202 kW

·         Před úpravou: Výkon 202 kW, kroutící moment 650 Nm

·         Po úpravě: Výkon 242 kW, kroutící moment 780 Nm

·         Rozdíl: 40kW, 130Nm

BMW 5er E60/E61 ( 07/03 - ) 2,5 525d 130kW

·         Před úpravou: Výkon 130 kW, kroutící moment 400 Nm

·         Po úpravě: Výkon 158 kW, kroutící moment 480 Nm

·         Rozdíl: 28kW, 80Nm

Ford Focus III ( 4/2011 – ) 2,0 TDCI 103 kW

·         Před úpravou: Výkon 103 kW, kroutící moment 320 Nm

·         Po úpravě: Výkon 124 kW, kroutící moment 384 Nm

·         Rozdíl: 21kW, 64Nm

Hyundai IX35 ( 1/2010 - ) 2,0D-CVVT VIS

·         Před úpravou: Výkon 120 kW, kroutící moment 194 Nm

·         Po úpravě: Výkon 132 kW, kroutící moment 220 Nm

·         Rozdíl: 12kW, 26Nm

Opel  Insignia ( 7/2008 - ) 2,8 V6 turbo Evotec 191kW

·         Před úpravou: Výkon 191 kW, kroutící moment 350 Nm

·         Po úpravě: Výkon 230 kW, kroutící moment 420 Nm

·         Rozdíl: 39kW, 70Nm

Škoda Superb II ( 3/2008 - ) 2,0 TDi 103kW

·         Před úpravou: Výkon 103 kW, kroutící moment 320 Nm

·         Po úpravě: Výkon 125 kW, kroutící moment 390 Nm

·         Rozdíl: 22kW, 70Nm

Škoda Octavia II Facelift ( 10/2008-11/2012) 1,8 TSi 118kW

·         Před úpravou: Výkon 118 kW, kroutící moment 250 Nm

·         Po úpravě: Výkon 148 kW, kroutící moment 310 Nm

·         Rozdíl: 30kW, 60Nm 

VW Golf  (10/2008 – 09/2012 ) 1,4 TSI 118kW

·          Před úpravou: Výkon 118 kW, kroutící moment 240 Nm

·         Po úpravě: Výkon 142 kW, kroutící moment 288 Nm

·         Rozdíl: 24kW, 48Nm

Passat B7 ( 08/2010- )  2,0 TDi 103Kw

·         Před úpravou: Výkon 103 kW, kroutící moment 320 Nm

·         Po úpravě: Výkon 124 kW, kroutící moment 384 Nm

·         Rozdíl: 21kW, 64Nm

Pro cenovou nabídku zvýšení výkonu vašeho vozu pište na nebo volejte na 734 688 739.

Těšíme se na vás.